SÜRPRİZ! Balayı Hamileliği

Bugün benimle tanışırsanız, beni tipik bir minivan sürüşü Berkeley annesine götürebilirsiniz. ve ben. Ama ben de hikayelerle doluyum. Ve hayaller.

Gelecekteki kocam Alec ile ilk randevu uzun bir randevu. Dört saat içinde, milkshake üzerinden ticaret kartları gibi kişisel seyahat hikayeleri alışverişi yapıyorduk. Alec Kenya ve ben Türkiye’ye gitmişti; Honduras ve ben Tayland’a gitmişti; Avustralya ve ben Çek Cumhuriyeti’ne gitmişti. İkimiz de Batı Avrupa’nın bölgelerine gitmiştik. Bilmeden kendi büyük yolculuğumuzun temelini attık.

İlk randevumuzdan bir yıl sonra büyük bir harita aldım. Alec ve ben gitmek istediğimiz yerleri daire içine aldık. Aynı harita en büyük oğlumun ödev masasının üzerinde asılı duruyor ve bazı işaretler hala görülebilir. Çevreler bir yıl içinde kontrol etmek için çok fazla vurgu olan ülkeleri gizlemeye başladığında, bir plan yaptım. Şarj aldım ve rüya gezimizi sekiz büyük mola verdiği altı aylık bir dünya uçağı biletine ve bize yolun geri kalanını almak için trenler, otobüsler, tekneler ve otomobillerle aşağı doğru attım.

Gez, başka bir şekilde düşünemiyorum, ancak gezi planlaması bir düğünden bahsetti. Ve sonra nişanlandık, bu yüzden macera gezisini bir balayına dönüştürmeye karar verdik ve evliliğimizin her yıl ülkeyi terk etmek için bir el sıkışma anlaşması yaptı.

Hazırlıkta, değerli eşyalarımızın çoğunu sattık ve gerisini iki depolama kapsülüne koyduk. Resmi bir devamsızlık izledim ama işime dönme niyetim yoktu. Biz pasta cilalanmış gibi bizim düğün ertesi gün bizim daire boşaltılmış.

Tatil Heather benim en iyi versiyonum. Uçağa yaklaşır yaklaşmaz birçok nedenden dolayı, kontrol eden doğamı kontrol ediyorum ve sadece onunla gidiyorum. Gezilerde çok harika şeyler öğrendim. Ve çoğu kendim hakkındaydı.

Destansı Monstermoon’umuzun tek bir detayını unutmak istemedim. Yolculuk başladıktan sonra, bir kağıt defterdeki tüm masraflarımızla birlikte her restoranı, pansiyonu ve etkinliğini kaydettim.

Birlikte çok büyük ve küçük maceralarımız vardı. Başından beri bir cüzdandan nasıl yaşayacağını öğrendik; O zamandan beri bize iyi hizmet eden düşüncemizde büyük bir değişim oldu. Benzer şekilde, bir gün yürüyüş yaptıktan sonra yeterli atıştırmalık olmadan ne kadar huysuz aldığımı öğrendik.

Birleşik Krallık’taki gezimizi başlattık. Alec ve ben sevgili arkadaşlarla ziyaret etmediğimizde müzeleri, barları ve kaleleri keşfettik. Londra’daki en sevdiğim yerlerden biri, eski otobüslere ve trenlere tırmandığım Transit Müzesi ve paylaşmayı sevdiğim trivia parçalarını öğrendi.

Dolarımızı gittikleri kadar uzatmak için çoğu gece gençlik hostellerinde kaldık; Daha fazla “balayı” yapmak için, kendimizi sık sık güzel otel ve restoranlarda şımarttık. Her uzun uçuştan önce güzel bir duşla bir yerde kalmamız gereken kuralımı oluşturdum. Rica ederim, dünya.

Orta ve Doğu Avrupa’nın diğer bölgeleri için bir lansman noktası olarak Almanya’ya uçtuk. Çek Cumhuriyeti’nde mükemmel içme çikolatasını keşfettik; Slovenya’da el ele tutuşan bir nehre bir köprü atladı; Bir katedral için geçebilecek çok güzel bir Budapeşte Banyo kompleksinde yüzdü; Yönetim kurulu oyunlarının ortak bir sevgisini keşfetti; ve bir düzineden fazla pizza yedi. O zaman bilmiyorduk ama Hırvatistan’daki en önemli hatıra, yaşamın gerçeklerinin coğrafya tarafından değişmeyen evrensel olduğunu öğreten bir grup küçük hücre aldık. Alec’in Scrabble’da ilk kez kazandığında bir şeylerin kapalı olduğundan şüphelenmeliydim.

Eşim hala bisiklet sürüşlerini yağmur yağdırıyor ya da parlıyor ama optimum koşulları beklemeyi tercih ediyorum. Slovenya’da bir çift bisiklet ödünç aldık ve bir yelken gibi poofing yapan üflemeli bir panço ile benimle bir otoyol boyunca dökülen yağmurda bir saat bisiklet sürdük. Afrika’ya giderken Münih’e gece aktarımımızı yakalamadan önce Lezzetli Gulash ve bir göbek dansı şovumuza geri döndük. Böyle bir günü seviyorum; Rastgele deneyimlerin bir saksı.

Cape Town’a gelmek önemli bir şok oldu: yazdan kışa, kasabaya ve Avrupa’ya Afrika’ya uçmuştuk.

Büyük şehirde birkaç gün sonra, bizi Namibya, Botsvana ve Zimbabve’den almak için 10 günlük bir safari turuna katıldık. Genç liderler on bir ABD için büyük bir kamyon, yemek, çadır ve uyku paspasları sağladı. Buna karşılık, yemekler ve diğer garip ev işleri yaptık. Bu günlerde garip bir şekilde korkunç hissetmeye başladım.

Safari kamyonumuz, herhangi bir yönde saatlerce başka otomobilleri olmayan çakıl yollarında sürdü. Geçtiğimiz kasabalar, raflarda tozlu bir işbire sahip olduğu için şanslıydı, kesinlikle bulmayı umduğum gibi bir hamilelik testi değil. Genç rehberlerimize nerede bulabileceğimi sormak için siniri çağırdığımda, bir gün eczaneler ve doktorlarla gerçek bir şehirden uzaktaydık.

Hamilelik testinde pozitif pembe çizgileri gördüğümüz gün ”“ ve iki kez kontrol etmek için yerel bir doktoru ziyaret ettimiz ”“ RO’da vahşi bir zebra gördükAD ve yabani flamingo sürüsü. Yalnız zebralar çok nadirdir, bu yüzden iyi bir alamet olarak aldık.

Etosha Milli Parkı’na yapılan kontrolümüz mükemmeldi: İki oyun sürücümüzün ilki için muhteşem bir güneş doğmadan önce uyandık; Öğle yemeğine giden rotamızda çok fazla kuş, zürafalar, aslanlar, zebralar gördük; Öğle yemeği yedikten sonra, yakındaki su deliğine yürüdük ve tam anlamıyla altmış (60) filleri sıçrayan ve içme ile gördük. Olağanüstü ve ayrılması zordu. Çadırlarda aslanların kükremesine uyuduk, yakınlarda olup olmadıklarını görmek için çok yorgun.

Diğer yandan, hamileliğimi personele açıkladıktan sonra, Safari gezimizi başlattık ve kendimizi savunmak için Wimpy Hamburger eklemine düştük. Enfekte bir sivrisinek tarafından ısırılacak ya da sıtma ilacını alsaydım, fetüs için çok kötü olurdu. Alec ve ben turdan ayrılmayı ve kanatlamayı kabul ettik. Takım olarak çalışırken, iyi anladık. Gerçek hayat için daha iyi bir uygulama!

Diğer Afrika öne çıkan özellikleri arasında en iyi arkadaşımdan bir hediye olarak lüks bir tesiste kalmak; Drakensberg (Dragon Mountains) içinden yaklaşık bin yıl önce mağara boyama sitelerine yürüyüş; Banyo kapısı olmayan özel bir rondevalde uyumak; ve Alec, Impala ve Springbok’tan Kudu ve Oryx’e kadar büyük ve küçük antilopları yiyor. Kuşkusuz, çocuklarımızın hazırladığımız her şey “teşekkür ısırması” alması konusunda ısrarımız, bu vahşi oyun tat testlerinden kaynaklandı.

Afrika’dan Asya’ya geçme zamanı geldiğinde, Johannesburg’daki bir doktorun ultrason resmini olan küçük STOWAWAWAWAY’ımızın tek kanıtı dikkatlice paketledik.

Yolculuk bitmedi, ama beklenmedik bir yol izledi.

Monstermoon’umdan öğrenilen dersler?

Üç aylık bir balayı aldığınız için kimse üzülmez

Dünyadaki en sevdiğiniz kişiyle birlikte olsanız bile, her gün kendinize bir saat almak önemlidir.

Bir aile yetiştirmek farklı bir destansı maceradır

Sıcak çikolata her zaman iyi bir fikirdir, iyi şeyler alın

Gelen kutunuz asla boş olmayacak ve mükemmel bir zaman diye bir şey yok

Yeni bir tane alana kadar bir iş sürdürmek neredeyse her zaman daha iyidir

Evliliğimizin her yıl ülkeden ayrılacağımıza söz verdik. Üç çocuk sonra ve hala balayımızı o bankada sadece birkaç mevduatla amortisman ediyoruz. Umarım bir gün tekrar yoluna gireriz.